Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 21 to 40 of 49

Thread: Florida Track days 2011 Schedule

  1. #21
    I just got the ok to do this so I'm about 75% of the way there
    Street: 11 S1000RR & 1198SP

    Track: 05 GSX-R600

    Quote Originally Posted by Scottly View Post
    Whoever said money can't buy happiness, doesn't know where to shop.

  2. #22
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Homestead
    Posts
    2,823
    Quote Originally Posted by Spd_dmn_05 View Post
    I just got the ok to do this so I'm about 75% of the way there
    Cool. Let me know if you need anything.
    "The Beatings Will Continue Until Morale Improves"

    New PIC coming SOON...I hope

  3. #23
    Quote Originally Posted by Moni View Post
    and clean bathrooms, electricity outlets, and the multiple stands for the spectators to mention a few of the positives.

    So does this mean you are in Griff?
    LOL, yes there are a lot of positives down there.. And i havent been to one of Gummo's days in over a year now, man, that is a long time, i need to get down there. HMMMM MAYBE

    Quote Originally Posted by Spd_dmn_05 View Post
    I just got the ok to do this so I'm about 75% of the way there
    LOL, you really going? Give me a shout
    Oh Look another SAE!!!!
    When the FCUK did we get Ice Cream!!!!!!!

    OH LOOK>>>>> CUPCAKES...
    JGP Best 118 seconds
    HMIS Best
    2:19.424

    Daytona................
    CCS AM 898
    Yes i hold a track record, and NO it will never be broken

    Gitmo

  4. #24
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Homestead
    Posts
    2,823
    Quote Originally Posted by griffinzx10 View Post
    LOL, yes there are a lot of positives down there.. And i havent been to one of Gummo's days in over a year now, man, that is a long time, i need to get down there. HMMMM MAYBE
    No maybes. Just get over here! LOL
    "The Beatings Will Continue Until Morale Improves"

    New PIC coming SOON...I hope

  5. #25
    when you talk like that it scares me......

    Still a maybe... LOL
    Oh Look another SAE!!!!
    When the FCUK did we get Ice Cream!!!!!!!

    OH LOOK>>>>> CUPCAKES...
    JGP Best 118 seconds
    HMIS Best
    2:19.424

    Daytona................
    CCS AM 898
    Yes i hold a track record, and NO it will never be broken

    Gitmo

  6. #26
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Homestead
    Posts
    2,823
    Quote Originally Posted by griffinzx10 View Post
    when you talk like that it scares me......

    Still a maybe... LOL
    LMFAO...you know I am totally harmless.
    "The Beatings Will Continue Until Morale Improves"

    New PIC coming SOON...I hope

  7. #27
    Quote Originally Posted by moni View Post
    lmfao...you know i am totally harmless.
    do i?????????
    Oh Look another SAE!!!!
    When the FCUK did we get Ice Cream!!!!!!!

    OH LOOK>>>>> CUPCAKES...
    JGP Best 118 seconds
    HMIS Best
    2:19.424

    Daytona................
    CCS AM 898
    Yes i hold a track record, and NO it will never be broken

    Gitmo

  8. #28
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Homestead
    Posts
    2,823
    Quote Originally Posted by griffinzx10 View Post
    do i?????????
    ok so you don't but I am...lol
    "The Beatings Will Continue Until Morale Improves"

    New PIC coming SOON...I hope

  9. #29
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Homestead
    Posts
    2,823
    Details for the June 5th Homestead Track Day
    http://www.soflasportbikes.com/forum...-speedway.html
    "The Beatings Will Continue Until Morale Improves"

    New PIC coming SOON...I hope

  10. #30
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Homestead
    Posts
    2,823
    So is anyone heading this way?
    "The Beatings Will Continue Until Morale Improves"

    New PIC coming SOON...I hope

  11. #31
    probably not, the person i was gonna go with cant make it, and i need a rear tire, so with that, plus the cost of travel for one person, just cant justify the expense right now
    Oh Look another SAE!!!!
    When the FCUK did we get Ice Cream!!!!!!!

    OH LOOK>>>>> CUPCAKES...
    JGP Best 118 seconds
    HMIS Best
    2:19.424

    Daytona................
    CCS AM 898
    Yes i hold a track record, and NO it will never be broken

    Gitmo

  12. #32
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Homestead
    Posts
    2,823
    Quote Originally Posted by griffinzx10 View Post
    probably not, the person i was gonna go with cant make it, and i need a rear tire, so with that, plus the cost of travel for one person, just cant justify the expense right now
    check your pm's
    "The Beatings Will Continue Until Morale Improves"

    New PIC coming SOON...I hope

  13. #33
    IN for Aug 7--Intermediate!!
    Street: 11 S1000RR & 1198SP

    Track: 05 GSX-R600

    Quote Originally Posted by Scottly View Post
    Whoever said money can't buy happiness, doesn't know where to shop.

  14. #34
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Temple Terrace
    Posts
    2,221
    Quote Originally Posted by Spd_dmn_05 View Post
    IN for Aug 7--Intermediate!!
    Buddy, ....I think you've got the sickness!!!!!
    -John


  15. #35
    Quote Originally Posted by Little R6 View Post
    Buddy, ....I think you've got the sickness!!!!!
    Don't I know it! I'm still looking for someone to buy my surplus organs. Know anybody?
    Street: 11 S1000RR & 1198SP

    Track: 05 GSX-R600

    Quote Originally Posted by Scottly View Post
    Whoever said money can't buy happiness, doesn't know where to shop.

  16. #36
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Homestead
    Posts
    2,823
    Quote Originally Posted by Spd_dmn_05 View Post
    IN for Aug 7--Intermediate!!
    Awesome. See you there
    "The Beatings Will Continue Until Morale Improves"

    New PIC coming SOON...I hope

  17. #37
    Quote Originally Posted by Spd_dmn_05 View Post
    Don't I know it! I'm still looking for someone to buy my surplus organs. Know anybody?
    see that is your first mistake, freaking rookies, first you need to sell the WIFE's organs, THEN you sell your own.. Geez, do i gotta teach you everything
    Oh Look another SAE!!!!
    When the FCUK did we get Ice Cream!!!!!!!

    OH LOOK>>>>> CUPCAKES...
    JGP Best 118 seconds
    HMIS Best
    2:19.424

    Daytona................
    CCS AM 898
    Yes i hold a track record, and NO it will never be broken

    Gitmo

  18. #38
    Quote Originally Posted by griffinzx10 View Post
    see that is your first mistake, freaking rookies, first you need to sell the WIFE's organs, THEN you sell your own.. Geez, do i gotta teach you everything
    You are very wise sir...the student has much to learn.

    Correction: I have some lightly used FEMALE surplus organs for sale. Available are 1 each kidney, lung, and ovary. Lots of miles left!
    Street: 11 S1000RR & 1198SP

    Track: 05 GSX-R600

    Quote Originally Posted by Scottly View Post
    Whoever said money can't buy happiness, doesn't know where to shop.

  19. #39
    Hmm Those homestead days look mighty tasty!
    [SIZE=5][/SIZE]

  20. #40
    if anyone is planning one in oct, nov or dec, let me know
    Oh Look another SAE!!!!
    When the FCUK did we get Ice Cream!!!!!!!

    OH LOOK>>>>> CUPCAKES...
    JGP Best 118 seconds
    HMIS Best
    2:19.424

    Daytona................
    CCS AM 898
    Yes i hold a track record, and NO it will never be broken

    Gitmo

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •